Impulsem el producte local amb les Jornades Gastronòmiques KM0

L’Estació Nàutica col·labora a les Jornades Gastronòmiques KM0 per promoure la sostenibilitat i el producte local

Ahir vam ser presents a la presentació de les Jornades Gastronòmiques KM0, una iniciativa que aposta pel producte de proximitat, la sostenibilitat i la posada en valor de la identitat del nostre territori.

Des de l’Estació Nàutica de la Ràpita, ens fa molta il·lusió sumar-nos a aquesta proposta, reforçant així la connexió entre la gastronomia local i el turisme nàutic sostenible. En aquest marc, col·laborem amb el sorteig de 2 menús KM0, una acció que vol posar en valor la riquesa del nostre entorn natural i culinari.

Aquesta col·laboració és una nova oportunitat per continuar fent xarxa amb el territori, impulsant projectes conjunts que reflecteixin el compromís compartit amb el desenvolupament sostenible de les Terres de l’Ebre.